Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

Polish English French German
Facebook

pho_2 pho_3 pho_5 pho_6 pho_7 pho_8 pho_4 sl_1 sl_2 sl_3 sl_4 sl_5

Edukację językową warto zaczynać jak najwcześniej!!!

Najlepszy okres do nauczenia się języka obcego przypada na pierwsze 10  lat w życiu dziecka. Jeżeli rozpocznie ono w tym okresie naukę oraz systematycznie ją kontynuuje, może opanować język w stopniu biegłym i z łatwością nim się posługiwać w całym doroslym życiu.

 

Dlaczego ten wiek jest tak kluczowy?

Dzieci charakteryzuje w tym okresie duża swoboda i łatwość w wymawianiu nowych słów oraz uczeniu sie innej intonacji zdaniowej - dlatego mogą prawidłowo opanować wymowę w języku obcym.Jest to tzw. okres bezakcentowy tzn. bez wpływu akcentu języka ojczystego na wymowę w języku obcym.

Dzieci są też bardzo spontaniczne, kreatywne, ciekawe świata oraz bardzo chętnie komunikują się z otoczeniem. Dlatego z łatwością przychodzi im porozumiewanie się w nowym języku.Dodatkowo nie są skrępowane obawą przed błędem, co tak utrudnia komunikację dorosłym.

Podejście dzieci do nauki języka jest w tym wieku bardzo entuzjastyczne. Jeżeli dodatkowo sprzymierzeńcem w nauce jest życzliwa atmosfera, zabawa, humor, właściwe motywowanie do pracy oraz umiejętnie dobrane metody nauczania i środki dydaktyczne, wówczas za sukces można gwarantować.

I na koniec nie zapominajmy: dzieci mają czas na naukę języka. Nigdy później w natłoku coraz większych obowiązków szkolnych, i nie tylko, nie będą mogły poświęcić nauce języków tyle czasu, ile mogą teraz.

 

Dlaczego tak wcześnie  warto  rozpocząć  naukę języka  obcego?

Powszechnie wiadomo, że umysł małego dziecka jest niezwykle chłonny, a ciekawość świata i ufność dodatkowo wzmacniają procesy poznawcze. Metodycy i nauczyciele polecają wprowadzanie nauki języków obcych już we wczesnym wieku przedszkolnym, opierając się na badaniach neurologów nad fizjologią mózgu, których wyniki wykazują, że najlepszy okres na naukę języka przypada na pierwsze lata w życiu dziecka. Dodatkowym atutem najmłodszych w nauce języka jest fakt, że do jego przyswajania używają przedniej partii mózgu, tzw. Przestrzeni Broka, której nie posiadają dorośli i z tego względu uczą się o wiele wolniej.

Wiek przedszkolny oraz wczesnoszkolny to tzw. „okres bezakcentowy" - tzn. bez wpływu akcentu języka ojczystego na wymowę w języku obcym. Dziecko w tym okresie posiada dużą swobodę i łatwość intonacyjno-artykulacyjną, co w ogromnym stopniu pomaga mu opanować prawidłową wymowę.

Prof. Jerzy Brzeziński, wybitny polski glottodydaktyk, podaje również argumenty laryngologiczne twierdząc, że ucho dziecka reaguje na początku na wszystkie długości fal, zdolność ta niestety zanika wraz z ukończeniem 12 lat.

Psycholodzy rozwojowi są kolejną grupą naukowców opowiadającą się za jak najwcześniejszym wprowadzeniem języka obcego, wskazując na otwartość dziecka i jego brak lęku przed mówieniem. Dodatkowo, nieograniczony czas wolny oraz ogromne pokłady energii jednoznacznie przemawiają za jak najwcześniejszą aktywizacją języka obcego.

Niezależnie od rodzaju kursu szczególny nacisk kładziemy na umiejętność swobodnego i skutecznego porozumiewania się w języku obcym. Jednocześnie dbamy o harmonijny rozwój pozostałych sprawności językowych: czytania, pisania, rozumienia ze słuchu.

Słownictwo, gramatyka i funkcje językowe wprowadzane są w oparciu o autorskie programy nauczania z wykorzystaniem nowoczesnych i aktualnych pod względem tematycznym podręczników oraz multimedialnych programów komputerowych. Stosowane przez lektorów metody nauczania pozwalają na dużą różnorodność i elastyczność w doborze ćwiczeń i materiałów dodatkowych pod kątem oczekiwań i predyspozycji słuchaczy.

 

Jak wyglądają zajęcia ?

Naprawdę dużo się na nich dzieje!

Dzieci szybko i chętnie się uczą, ale mają też potrzebę ciągłego ruchu - nie są w stanie skoncentrować swojej uwagi przez zbyt długi czas. Dlatego zajęcia są prowadzone w sposób bardzo dynamiczny i urozmaicony. Lektor wykorzystuje oprócz podręczników kursowych i płyt mnóstwo dodatkowych pomocy. Są nimi: kolorowe karty obrazkowe, plakaty, kolorowanki, różnorodne karty do gier językowych, bardzo duża ilość piosenek, wierszyków, krótkich rymowanek, gry planszowe, pusy, puzzle, książeczki z zabawnymi historyjkami, komiksy, ciekawe rekwizyty dobrane specjalnie do tematyki zajęć  DVD  oraz NAGRODY  aby  dziecko  bardziej  zdopingować  do  nauki!

Na naszych lekcjach nauka staje się przyjemnością, a rodzice niejednokrotnie mówią nam, że ich dziecko wprost uwielbia chodzić na zajęcia. 

 

Nasi nauczyciele

Lektorzy prowadzący grupy dziecięce to nauczyciele lubiący być z dziećmi, bawić się z nimi i uczestniczyć w ich codziennym odkrywaniu świata. Potrafią urozmaicać proces nauczania poprzez ciekawe formy zajęć, mają mnóstwo pomysłów oraz motywują  małych uczniów do aktywności i pracowitości.

Pierwsze  kroki  w  nauczaniu  tak  małych  i  wymagających  słuchaczy  stawialiśmy 8 lat temu wPrzedszkolu  nr 15  przy ul.Waśniewskiego  w Chełmie  i  nadal  tam jestesmy.

Posiadamy  bardzo  duże  16 letnie  doświadczenie  w uczeniu  dzieci  , rozpoczynaliśmy  naukę w 1997r w Szkole Podstawowej  nr 8 i   w szeregu innych szkół .

Zdobyte  doświadczenia  wykorzystujemy  indywidualnie  do  każdego  ucznia .

 

Dzieci uczą się języków obcych najszybciej, najłatwiej, najefektywniej!

dzieci  w I - II klasie szkoły podstawowej

2 x 45 min. tygodniowo  

i tylko 75 zł miesięcznie od września  do  maja

 

dzieci  5-cio i 6-cio latki

 

2 X 30 min tygodniowo

i tylko 55 zł od września do maja


dzieci  od III - VI klasa  szkoły  podstawowej

grupy niezaawansowane

2 x 50 min  tygodniowo

i  tylko 85zł od września do maja